Telefonfobi!

Usch jag hatar verkligen min telefonfobi! Jag har verkligen så himla svårt för att prata i telefon, framförallt att be folk om saker. Nu på morronen har jag försökt förbereda mig på att ringa fastighetsskötarn så att han kan stänga av vattntet på måndag så jag kan börja min köksrenovering. Jag vaknade jättetidigt imorse å jag kände direkt hur paniken började komma bara av tanken på att ringa.. Å nu sitter jag här med hjärtklappning och kallsvettas för ett jävla telefonsamtal! USCH! Men det är nog mest för att han e en jättejobbig person att prata me oxå, han är inte direkt jättetrevlig i telefon.. men men.. jag ska ringa honom! Önskar verkligen att jag var bättre på sånt här!

Så förhoppningsvis så börjar min renovering snart! Ska bli grymt skönt å få allt klart! Min lägenhet ser just nu ut som ett bombnedslag!

Nä nu ska jag sluta skjuta upp d å ringa honom! Ska bara byta om å lite så först =)

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0