SNÖ!

Massa massa snö ute och det är så mysigt! Blev riktigt glad när jag såg den imorse! Man får mkt mer julkänsla när det är alldelles vitt ute! Hoppas att den stannar ett bra tag! Hundarna på dagis är verkligen överlyckliga så idag blir det nog full fart ute =)

Hela helgen har jag bakat massa men känner fortfarande att jag vill baka =) Gjorde knäck för första gången i mitt liv och det var lite småjobbigt! Jag va alldelles för sölig så hann inte riktigt med innan smeten stelna men men.. nu vet jag tills nästa gång! Men den vart riktigt god iaf!

Helt sjukt att det är ca 1 vecka kvar till julafton.. För första gången på flera år så längtar jag! Tycker det ska bli riktigt mysigt å fira jul iår. Mest ser jag framemot att ge julklappen till H.. Vill se vad han säger och tycker om sin julklapp =) Är jättenyfiken =)

Nä nu är det dags för lite frukost innan vår praktikant kommer =)

Ha en bra dag i snön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0