Shoppa!

Jag är på ett otroligt shoppinhumör idag, varför vet jag inte.. kanske för att det är mellandagsrea(!) å jag brukar alltid ge mig ut i butikerna å köpa lite kläder.. Men iår är det inte kläder jag längtar mest efter utan grejer från ikea. Jag vill till exempel ha en ny byrå. min garderob har verkligen gett upp nu! Kan inte röra den utan att hyllorna rasar!
Ny tv-bänk vill jag oxå ha!
Men inget av dessa kan jag bara åka å köpa bara sådär, har ju inte ens bil! Så får helt enkelt vänta! Är dessutom bättre å vänta tills köket e klart så får jag lite mer plats härhemma å bygga ihop sakerna på! Det ser verkligen förjävligt ut härhemma!

Så idag ska jag spendera dagen me å rensa ut massa saker ur mina garderober i helgen. När jag flytta in så kasta jag mest bara in saker i den så det är säkert massa där i som jag kan kasta!

Mamma å pappa va här igår å mätte upp min bänkskiva till köket samt lämna av lite lax som blev över från vårt julbord! Jag ÄLSKAR ju laxen så nu har jag lyxlunch några dagar! Riktigt service å få hemleverat!

Igåri va vi även hemma hos H's mamma å fira jul! Första gången någonsin som jag firar jul 2 ggr å första gången någonsin som jag åker bort på juldagen. Juldagen brukar ju annars va så extremt långtråkig! Så det var jättetrevligt.
Fick även julklapp av h's mamma.. Blev jätteglad men lite chockad! Hade inte räknat med så mkt!

Nä nu ska jag ta tag i all städning härhema så jag kommer igång. H jobbar 6-19 idag så har hela dagen på mig!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0