Måndag!

Verkar vara väldigt sällan som jag uppdaterar numera =) Kom inte ens ihåg lösenordet nu när jag skulle logga in =) Får ta å bli skärpning på det!

Idag är det iaf måndag igen och vi har det rätt lugnt på jobbet! Riktigt skönt med en lugn start på veckan! Även om det är riktigt skitväder ute!

Fick glada nyheter precis av min mamma! Hon har äntligen fått jobb! Hon kommer jobba som personlig assistent till en tant i kungsängen! Mamma va på intervju igår och hon ville verkligen ha jobbet så nu slutar hon på sitt gamla och börjar på sitt nya jobb på måndag! Jag är verkligen så himla glad för mammas skull! Jag vet hur mkt hon har längtat efter detta! Hon förtjänar det verkligen oxå!

I helgen var jag i stan med Helena och hitta massa småsaker! Var riktigt länge sen jag var inne i stan och varje gång kommer jag fram till att jag gillar galleriorna häromkring mer. Åker mkt hellre till Kista =) Men nu har jag slagit in alla julklappar och jag räknar dagarna till julafton. Är så nyfiken för å se vad H tycker om sin julklapp! Vill ge honom den nu - är så sjukt dålig på att hålla mig! Vill se om han blir överraskad och glad - men det hoppas jag!

Ikväll bär det av till Kista efter jobbet och träffa Ulrika! Ska bli riktigt kul - va ett bra tag sen vi sågs. Tiden går så fort som man hinner inte med så mkt mer än jobba, komma hem och sen sova. Så Siri får åka med Helena hem ikväll så droppar helena av henne hos H =) Är riktigt praktiskt att alla vi 3 bor grannar =)

E så glad över att jag har H. Han är verkligen helt underbar! Är inte van att ha någon som bryr sig och som dessutom alltid ställer upp! Han e guld värd och jag är överlycklig över att han e min pojkvän! Snart är det 1,5 år sen vi träffades och jag får fortfarande fjärilar i magen när jag ser honom!


Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0