Inte riktigt min dag...

Allt som kunna gå fel har verkligen gått fel idag.. men men.. vissa dagar är bara så..

  • Åkte till jobbet för att hämta Siris mat och handla lite. Glömde självklart siris mat så ska snart åka tillbaka till jobbet. SUCK!
  • Handlade för att kunna baka knäck och en chokladkola. När jag väl kommer hem så inser jag att jag inte har något strösocker. Så springer över till H för att se om han har. Han har så att det räcker till knäcken så ska sno lite socker på jobbet när jag ändå e där (om jag nu kommer ihåg)
  • Mitt minne sviker verkligen mig idag! Antar att det ha nåt att göra med min pms. Är extremt låg idag men lite knäck ska nog få mig lite gladare!
  • Har passat 2 schnauzrar idag som dragit en hel del på promenaderna. Men just nu ligger dem och sover å är hur söta som helst!
Egentligen skulle vi ha åkt å fika hos H's bror med familj idag men eftersom H jobbar så blev det inte så. Jag hade planerat att åka lite till outlet och titta men får ta det nån dag efter jobbet istället.. Jobbar bara till 16 denna vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0