GOD JUL!

Nu är det äntligen julafton även om det inte känns som det. Jag är hemma just nu å gör mig iordning så kommer mamma å hämtar upp mig om ca 30 minuter =) Skönt å få skjuts av mamma med alla julklappar m.m. =)

Jag å Henke har haft en mysig julaftonsmorgon med god frukost å julklappsöppning! Henke fick freesbeegolf grejer av mig och han verkade bli glad =) Lite tråkigt kanske att säsongen kommer igång i vår igen men då har han iaf nya fina grejer å spela med!
Jag fick presentkort på ginatricot och en köksmaskin/mixer.  Jag såg en liknande på reklam på tv häromdagen å tänkte att en sån vill jag ha å så fick jag det! Är jätteglad!


Nä nu ska jag fortsätta göra mig iordning! Ska bli riktigt mysigt å träffa familjen idag! Siri ska få agera jultomte som alltid men det tycker hon nog är kul!

Ha en bra julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0