dan före julafton...

Idag är sista dagen på jobbet å vi har 5 hundar här... Kommer bli ganska långtråkigt men jag har lite städning att göra.

Imorn är det julafton och det känns verkligen inte som d.. Jag har verkligen sett framemot julafton men det känns ändå jobbigt me julafton.. Även om jag älskar julafton så är den lite småjobbig. Jag saknar verkligen att ha Moa där och jag saknar verkligen min farfar.. Vi åker ju alltid till hans minneslund på kvällen och det tycker jag alltid är jättemysigt!

Så även om jag ser framemot julafton så blir jag alltid lite låg dagarna innan för att det är så mkt minnen runt julen... Men men... blir nog en bra dag ändå! Ser framemot att få umgås med min familj hela dagen! Det ska bli super!

Nä nu ska vi ut med våra hundar!

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0