Bonde söker fru final!

Ikväll är det äntligen dags för val i Bonde söker fru, ska bli riktigt kul å se vilka dem till slut väljer.

Så här tror jag att det kommer bli:

Thilde: Har ju iofs redan gjort sitt val. Vi trodde på dem 2 från början så jag tror det kommer bli bra.
Roger: Tror jag kommer välja Agneta.
Janne: Tror jag kommer välja Åsa men jag hoppas ändå lite på den andra tjejen. Hon verkar mkt trevligare.
Pekka: Tror jag kommer välja My men tror inte att det kommer bli leda till något vilken tjej han än väljer.

Får se hur det hela slutar idag!

Nu ska jag skrubba lite väggar här på dagis, det är ju snart jul och då passar vi på att storstäda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0