Helgen!

Har haft en riktigt skön helg! Har bara gjort saker som jag vill å har faktiskt inte städat eller tvättat även om det har behövts! Jag kände bara att jag städar å tvättar alltid när H jobbar så denna helg ville jag faktiskt strunta i d!

Kräftskivan vart lyckad och jag vart lite salongsberusad! =) Vi åt massa kräftor å sen spela vi spelet Partyalias vilket var jättekul! Spelet går ut på att man ska förklara ord å ska en lagkamrater komma på vilka ord det är man förklarar =) Låter svårare än vad det faktiskt var! Sen var det lite olika twister på det hela, man kunde få förklara ord samtidigt som man hoppa på ett ben, eller samtidigt som man var hysterisk eller som en berättelse =) Vart många skratt å ett riktigt bra sällskapspel!

Söndagen spenderades med en heldag med Anna =) Vi åkte och shoppa i Upplands Väsby för att kunna gå på New Yorker! Fanns massa roliga kläder men vart till slut bara en bolero. Men dit kommer jag garanterat åka tillbaka. Mkt kläder för väldigt låga priser =) Sen åt vi lite lunch på Subway innan vi åkte hem! Passade på att lämna tillbaka bilen å ta en långpromenad hem från Viksjö till Kallhäll! Det tog nästan 2.5 timme för mig å Anna! Men vi gick rätt sakta å prata massa! Var helt slut efter den promenaden å lite sömn natten innan så vart en lugn kväll med H sen. H kommer att jobba 3 helger i rad nu vilket e rätt tråkigt men han behöver pengarna så det är bra! Han har även fått några kvällspass från och med nästa vecka men som sagt han behöver pengarna =)

Vet att många utav er vill se min nya frisyr men det är svårt! Jag har ingen kamera! Vet inte alls när den kommer tillbaka, just nu känns det som om jag kommer bli långhårig igen innan den e lagad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0