Onsdag...

Sitter på jobbet å det är rätt lugnt! Har suttit med bokföringen nu några dagar så idag slipper jag den! SKÖNT!
Ikväll är det tjejkväll igen och det ska bli trevligt! H jobbar till 20.30 så får se om han kommer förbi då eller om jag går hem! Vi jobbar om varandra denna vecka så känns inte som om vi hinner träffas så mkt! Som tur är så sover vi alltid tillsammans iaf! Kan verkligen inte sova utan honom!!

Har riktigt PMS idag vilket e asjobbig! Är så trött på att bli lessen så fort jag får PMS! Det sätter sig mest på humöret men jag är hellre lite låg å lessen än grinig som jag var förrut.. Men lite jobbigt är det! Har verkligen inget å va lessen över =)
Har världens bästa pojkvän, sötaste hunden, fin lägenhet och ett bra jobb som jag trivs me =) Men man kan inte styra sina hormoner, tyvärr!

Nu ska jag ta å fixa lite lunch!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0