Nyklippt!

Så nu e jag korthårig! Klippte av ca 2 dm igår å är faktiskt riktigt nöjd! Har bara fått positiva kommentarer =) Tyvärr har jag ingen kamera så jag kan inte visa hur det ser ut! Men bilder kommer inom kort, vi kommer ju ha kräftskiva på lördag så då lär det knäppas lite kort =) Ska försöka hamna på nåt =P
Är riktigt glad över att H verkligen tyckte om det! Många säger att det här är bättre än innan å det tycker nog jag me! Men det känns tomt utan mitt långa hår =) Men jag kommer vänja mig!

Denna vecka har vart riktigt bra än så länge =) har vart på så himla bra humör vilket känns jätteskönt!  H har vart så himla mysig (vilket han iofs alltid e) å jag e så lyckligt lottad eftersom han e min =)

Nä nu e d dags för lite frukost! Har alldelles för mkt energi i kroppen för å sitta still idag känner jag =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh lägg en bild på nya frisyren!! Jag är nyfiken :D

Kom förbi och fika och klappa katter snart :)

2009-08-30 @ 19:15:02
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0