Ny mobil!

Så igår var vi å köpte nya mobiler.. Dem vi har haft på jobbet nu har börja gått sönder men det är ju förståligt efter ca 3 år =) Min hade ingen mottagning nånstans å började lägga på mitt i samtal så kände att det var dags å byta! Så efter jobbet kom älskling å Helena å hämta upp mig så åkte vi till elgiganten =) Finns verkligen hur mkt mobiler som helst! Men det blev till slut en samsung som jag e jättenöjd med!



Sen åkte vi hem å hade myskväll! Drack några drinkar å spela lite kort! Riktigt skön fredag!
Älskling har precis gått å ska snart åka å jobba  å jag tänkte ta en långis i skogen med hundarna!
Väntade på Rally igår men dem hörde aldrig av sig så antar att han kommer idag!
Lisa åker hem idag å rally flyttar in =)

Nu e d dags för lite frukost innan promenaden =)
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tack så mycket! Jag hoppas att ni som tror på mig och detta har rätt! :)

2009-08-08 @ 08:32:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Ellie

Fiiiina! :D

2009-08-08 @ 17:25:45
Postat av: Jennysen

Jag vill åka ner, men jag kan ju inte åka ner om jag inte får nå svar från honom att jag får komma...

2009-08-11 @ 16:41:36
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0