Kräftskiva ikväll!

Igår va en sån där dag då jag bara kände att jag orkar inte mer! Har stört mig på så mkt småsaker hela veckan å igår rann det bara över! Var grymt irriterad å grinig på det mesta! Men Anna kom förbi på jobbet så jag kunde ventilera lite =) TACK! Men jag e fortfarande grymt trött på det mesta. Känns som om alla alltid förväntar sig att jag ska fixa allt / planera allt! Så på senaste tiden har jag låtit alla andra fixa allt men då blir det fel eller inte som jag gjort det å då blir jag irriterad på det! SKUMT! Så kanske bara är lättare å göra allt själv ändå? Men det känns verkligen inte som om man får någon uppskattning alls men då blir det iaf som jag vill! Är bara trött på det mesta just nu!

Så det var grymt skönt att åka hem till mina föräldrar å grilla igår! Det fick mig på mkt mkt mkt bättre humör! Åt riktigt god mat å spela Bezzerwizzer! Jag å H va i samma lag å vi vann alla 3 omgångar =) Riktigt mysig å bra kväll!
Vi firade ju att pappa fylde år i torsdags så jag å Robin hade köpt ett fiskespö till honom =) Så H åkte å köpte lite olika drag till honom som han oxå blev jätteglad för! H plockar bara mer å mer pluspoäng hos mig! Vart så chockad när han ville köpa present til min pappa, på ett bra sätt! Han e verkligen för underbar! Jag är verkligen inte van å bli behandlad så bra som jag blir å han tycker dessutom om min familj! Jag är otroligt bortskämd! Han får mig hela tiden å inse hur mkt jag faktiskt älskar honom! Börjar till och med att le bara jag tänker på honom =)

Kom precis hem från en långis med Siri! Vi packade lite frukost imorse å tog bilen till Ängsjö för en långpromenad! Är så himla fint väder ute så vi tog en promenad å åt sen frukost vid vattnet! Riktigt mysigt å Siri skötte sig examplariskt som alltid! Hade henne lös hela tiden även när det gick andra hundar runt omkring! Hon håller sig til mig hela tiden! Jag måste snart ta å inse att hon e duktigare än vad jag tror hela tiden =) Så nu ligger hon å sover!

Ikväll är det kräftskiva hos Anna! Ska bli riktigt trevligt å gott! Jag ska strax ta å göra lite tacopaj till H som inte äter kräftor! Men det är lugnt! Jag ÄLSKAR kräftor å äter nog tillräckligt för oss båda =)

Kom massa bra gamla låtar på radion när jag var ute å körde idag! Så avslutar med att lägga upp dessa låtar som jag sitter å sjunger med i bilen =)

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0