Klippning imorn

Nu har jag bokat tid hos frisören!! Jag ska gå å klippa mig hos en elev på Hair Academy här i Jakan, imorn kl 16.30.. För första gången är jag faktiskt rätt nervös! Inte för att det ska bli dåligt eller att jag kommer ångra mig utan mer att det är en elev som ska klippa mig! Fast jag vet ju att dem inte låter nån klippa som inte kan å jag borde ju verkligen inte bry mig heller.. Jag brukade göra en inbakad fläta å sen klippa den själv! Vart ju inte jättesnyggt alla gånger =) Dessutom kostar det bara 95 kronor å bli klippt av en elev!
Kommer iaf ge i princip fria händer (men samtidigt säga vad jag kan tänka mig) så får vi se hur det blir.. Kommer nog iaf bli betydligt kortare än det jag har nu! Känner för nått nytt så då är det lika bra å passa på. Blir det hemskt så växer det ju ut igen! Men jag tror jag kommer bli nöjd!

Så BYE BYE till mitt långa hår =)



Ska iaf bli riktigt spännande! Har me mig Anna som moralisk stöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0