Frisyrtips!!

Jag har tänkt gå till frisören nästa vecka och klippa mig så jag behöver frisyrtips! Jag har haft samma typ av frisyr väldigt länge nu så känner verkligen för ngt nytt! Så jag vill ha smakråd.. Jag funderar på att klippa mitt hår lite kortare..
Så vilken av dessa tycker ni bäst om och tror ni jag kommer passa i:

Frisyr 1

Frisyr från Frilla.se

Frisyr 2:

 

Det är så himla svårt!
eller så funderar jag bara på att behålla mitt långa hår å bara toppa lite! Men det känns ju lite småtråkigt!

Tar gärna emot tips! Kommer nog ge frisörer lite fria händer så får vi ser vad det blir!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

1an :D

2009-08-20 @ 19:10:13
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag tycker den kortare varianten, våga lite! :P

2009-08-20 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0