Första dagen....

på jobbet idag efter semestern! Känns helt ok även om jag hade velat sova nån/några timmar till! Har verkligen sovit som en stock hela natten och det har vart så skönt! Kom upp rätt snabbt imorse men det var grymt lockande att gå å lägga sig när H ligger kvar å sover! Hans första lediga dag idag sen i tisdags så han förtjänar att få sova!

Ska bli kul å träffa alla hundarna idag men jag har massa bokföring å sånt som jag måste göra å det ser jag inte fram emot! Men jag får skylla mig själv! Har själv valt att inte jobba alls under semestern =) Så då blir det att ta igen nu!
Skönt att iaf få börja sent! Hade nog vart en zombie om jag hade behövt gå upp vid 6 imorse =) Jag är dessutom värre dagen efter dagen efter haha =) Så idag har jag små ont i huvet å e rätt seg men jag ska nog komma igång =)

NU är det nog dags för mig å börja göra mig iordning å väcka min lilla hund igen! Hon tyckte inte om det där med att gå upp kl 7 imorse =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0