Valborg!

Så var det valborg! Såg hur alla kom från systemet nu när jag va i centrum på eftermiddagen. Jag har typ helt glömt bort att det är valborg å vart mer inställd på att jag har långhelg =) Så har inga direkta planer för kvällen! Ska träffa H å mysa lite! Jag är även Eltonvakt denna helg! Ska nog gå bra men är lite orolig över fyrverkerishowen dem kommer ha i närheten då jag vet att elton e skotträdd! Men förhoppningsvis hörs det inte så mkt! Ska iaf gå ut me honom innan så kanske vi slipper det värsta!

Är sjukt trött nu å har bara lite kvar av städningen på jobbet.. Har 2 hundar kvar som ska gå hem men kommer nog inte sluta tidigare idag =( känns lite småsurt när dem flesta hundarna bli hämtade tidigt idag å så sitter man bara med enstaka kvar på jobbet... men men.. det är alltid så!

Hoppas ni får en trevlig valborg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0