Hope and glory!

Nu var det ett tag sen och det är nog dags att uppdatera lite! Har iofs inte hänt så mkt dem senaste dagarna.. Mkt tid har gått åt till pluggandet och till H =) Är riktigt trött på å plugga nu men provet görs på måndag så det är bara att bita ihop! Klarar jag det inte nu så kommer jag ge upp! Kan ju ändå sköta bokföringen.. det är alla lagar å sånt som jag har svårt att hålla koll på! Men ska iaf göra mitt bästa!

Jag tyckte denna månad var fattig men nästa månad kommer bli 10 ggr värre.. betalar hyror för 6000 kr denna månad =S mindre roligt när man har en lön på 8000... =/ Men sen e vi av med vår lägenhet på söderhöjden så då kommer jag börja betala av lite lånade pengar!

H fyller år nästa månad, 15 maj för å va exakt! Å jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han vill inte ha något eftersom han vet min dåliga ekonomi men jag vill ändå ge ngt! Så om någon har något förslag så säg till!
Känns tråkigt å inte fira det alls! Men nånting ska jag nog komma på! Men vill gärna ge något lite paket iaf!

Igår va vi hemma hos Anna på nachokväll och det var lika trevlig som alltid. Vi hade med oss Rally igår å han sköter sig alltid så himla bra! Skönt att vi alltid kan ta med honom överallt! Han flyttar även in till oss (mig) imorn! Å åker hem på lördag kväll igen!

Ikväll skulle vi egentligen ha lagt in mitt nya golv men det blir på måndag istället.. Är så nyfiken på hur det kommer bli! Tror att det kommer bli grymt snyggt iaf! Sen så har mammas chef börja bygga dörrar till min garderob som jag antagligen får nästa vecka oxå.. Känns som om allt kommer bli klart snart å hur snyggt som helst! Längtar verkligen tills i sommar då vi har blivit av med lägenheten på söderhöjden och jag kan börja betala tilbaka lite pengar samt ha en lägenhet som är i princip klar! =)
Så jag hade planerat att bo hos H medans golven blir fixade men kommer nog va hemma hos honom ikväll iaf! Han ska på något jobbmöte så då får jag lite tid till å plugga! =)

Hittade förresten denna låt och tyckte den va grymt bra! Det var inget fel på orginalet i melodifestivalen men den har versionen är så himla mkt bättre! Jag som inte ens gillar Måns =)

Lyssna och njut!





Kommentarer
Postat av: Helena

guuuuud vad jag ryser! Så mkt bättre version!

2009-04-16 @ 18:25:43
URL: http://www.metrobloggen.se/enegren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0