Bra start på dagen!

Imorse tog jag, Siri å Rally en långpromenad på Järvafältet här i Kallhäll! Verkligen hur mysigt som helst! Man går längst vattnet hela promenaden och det var inga människor ute! Både Siri å Rally gick lösa hela promenaden och badade å sprang! Riktigt bra start på dagen å vi va ute i ca 3 timmar!














Ikväll åker jag å H til enköping å hälsar på hans pappa! Har aldrig träffat hans pappa så ska bli spännande. Ska grilla och jag är sååå sugen! Vi sover även över eftersom det är en bit å åka! Så ska bli riktigt mysigt! Rally får då flytta hem till Helena över natten eftersom H's pappas tjej är pälsdjursallergiker... Siri fäller inte lika mkt å hon kan sitta i gästhuset =)

Nu måste jag göra mig iordning! Som vanligt är jag lite småsen! Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0