Tjafs i mörtsjö!

Vill inte förstöra det andra inlägget med detta =)
Pratade precis me mamma som är uppe hos min farmor över påsk! Min pappa har en syrra som alltid ska bråka varje gång hon kommer upp dit vilket jag tycker är jättetråkigt! Tycker så synd om farmor att det alltid ska bli en massa tjafs!
Hon hade iaf kommit upp till farmor igår å börja tjafsa direkt.. HOn tycker inte om mamma å pappa för att dem har hjälpt mig med lägenheten.. Hon tycker inte om oss för att vi umgås med pappas bror när han har en fru som är kristen... Men framförallt är hon rikigt arg för att vi missa hennes födelsedagsfest för typ 10 år sen... Vi kunde inte komma eftersom mamma å pappas kompisar gifte sig den dagen... Å hon tycker det är hemskt att kompisar kommer före kött å blod.
Det är så himla mkt som hon inte gillar med oss... Så hon hade börja skrika på mamma som hade gått därifrån å sa att hon kommer inte visa sig förräns syrran har åkt... så imorse hade syrran åkt så nu var allt lugnt hemma igen =)
Sist jag var uppe hos farmor å hon va där så börja hon skrika på mig... Jag va typ 17 då å tyckte det hela va jättehemskt! Har inte träffat henne sen dess å vill nog inte det heller.. Då började hon snacka om att jag inte älskade henne å grejer.. Jag har ingen vidare bra kontakt med henne så nej det gör jag inte..
Tycker bara så synd om min farmor! Hon är snart 80 å bor själv i sitt hus och när väl folk kommer å hälsar på så blir det tjafs.. Denna gång hade hon iaf sagt till sin dotter att hon inte behöver komma tillbaka... Kan inte ha vart lätt för farmor..
Är iaf glad att jag inte följde med denna helg..

Idag ska jag till Sumpan å ha lite picknik med Anna... Ska bli riktigt kul och jag tror Siri kommer bli överlycklig! Hon har tyckt att jag har vart rätt tråkig dem senaste dagarna när jag bara pluggat.. Så idag tar jag en liten paus å umgås med Anna =)
Helena och Sofie W tog en långis med hundarna imorse med frukost å allt.. Lät rätt mysigt.. Men jag stängde av min mobil igår så fick veta det för sent. Tror iofs inte att jag hade hunnit iaf eftersom jag ska snart åka å träffa Anna =)

Nu ska jag plugga lite innan jag åker!
Första dagens låt som just nu går på repeat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0