Sjuk??

Vet inte om jag håller på att bli sjuk!
Huvet känns grymt tungt, ont i halsen och fryser som bara den! =( Vill inte va sjuk nu när det är långhelg! Har hela helgen planerad med grillning, storhandling och shopping + massa långpromenader!
H hade feber i natt så vore ju inte helt osannolikt att jag kanske oxå drabbas =( Har jag tur så hinner det inte bryta ut eftersom jag kommer ha en rätt lugn helg!

Annars är allt som vanligt! Har extrema humörsvängningar hela tiden och funderar på att sluta med mina p-piller eller iaf byta sort... Känns asjobbigt å känna sig lessen över ingenting ena sekunden å sen arg i nästa.. Känns som om det går ut över H oxå... så funderar på att gå å prata me dem på barnmorskemottagningen om vad jag ska göra... Blir nog isåfall nästa vecka..

Nu är det dags för lite lunch så jag kanske piggnar till =) Blir potatis med köttbullar å brunsås =) GOTT! Har nog inte ätit det sen jag gick i skolan =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0