Renovering pågår!

Igår va jag å mamma å köpte tapeter + färg. Ska måla om alla lister vita och tapetsera om i hallen! Kommer nog bli riktigt snyggt! Vi gjorde allt förarbete igår så ikväll börjar jag måla! Vi är inte så stressade med allt så vi tar det rätt lugnt! Vi höll på till halv 9 igår å sen tog vi en promenad me Siri!
Är så oerhört tacksam för att mamma å pappa hjälper mig så mkt som dem gör! Känns sjukt bra! Dem håller ju på att renovera hemma oxå så dem har en del å göra!
Så idag ska jag, mamma å Anna åka å kolla på klinkergolv till mitt kök. Killen som bodde innan har fuskat lite när han har lagt in golvet så det är riktigt fult i vissa skarvar... Å det är värst i köket så där måste golvet bytas så Stefan (mamma å pappas granne) ville gärna hjälpa till med det! Men det behövs ca 2 kvm i köket så det blir inte så farligt dyrt!

Det som är tråkigt nu är att jag är så fruktansvärt trött på kvällarna å somnar jättetidigt! H är ju ledig just nu så han har ju sovmorgon varje dag å e vaken länge på nätterna.. Igår kom han hem vid 22 å då låg jag redan å halvsov... då satte han på en film å kolla på den till typ 1 tror jag.. så imorse när jag vakna vid halv 7 va han jättetrött! Så just nu matchar vi inte varandra alls! Men det är lite svårt när vi har så olika dygnsrytm just nu!

Idag ska jag även ringa å fixa bredband till lägenheten! =) Har ju fått en router av H så då kan jag surfa så fort jag fått internet! Som tur är så har vi ju internet på jobbet iaf!

Nu ska jag snart gå ut på min första promenad!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0