plugga, plugga PLUGGA!

Har verkligen ingen motivation als men det går iaf framåt.. Vill bara vara ute när det är så fint väder eller göra vad som helst förutom att plugga! Men ska göra något kapitel till innan H kommer hem från jobbet!

Morronpromenaden imorse var riktigt mysig! Finns så himla mkt olika vägar och stigar här så man går nästan aldrig samma väg.. Siri verkar ha lite vårkänslor å är allmänt överlycklig hela tiden! Hon trivs riktigt bra med att vi har flyttat hit!

Ikväll blir det myskväll med H och kanske biljard inne i stan! Jag har iaf köpt hans favvomat å ska skämma bort honom massa ikväll! Jag har haft sån PMS hela veckan så har vart riktigt grinig! Stackarn som fått stå ut me mig så idag förtjänar han å bli bortskämd!

Nä nu ska jag mata Siri å sen e d dags å fortsätta plugga! BLÄH! =(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0