Perfekt myskväll!

Jag å H hade en riktigt myskväll igår!
Jag gjorde iordning hans favvomat som vi satt på balkongen å åt i solen! Riktigt skönt med kvällsol! Efter maten tog vi en långpromenad med Siri längst vattnet och sen vart det vin och robinson! Hade verkligen hur mysigt som helst! Vi gick hem till honom och bara låg i sängen å prata i flera timmar! Det är verkligen det bästa som finns, HAN är verkligen det bästa som finns!
Igår uttalades även ordet som jag aldrig trodde jag skulle få höra.. Han sa i början av vårt förhållande att det är typ fjantigt å säga Jag älskar dig , d e ju bättre att visa vad man känner.. Vilket jag kan hålla med om oxå till en viss del.. Men igår när han sa Jag älskar dig så blev jag så himla lycklig! Jag har aldrig sagt jag älskar dig till någon eller hört det av någon förrut så det kändes så himla bra! Fick ett sånt lyckorus och kunde inte sluta le... Kan fortfarande inte slute le och känner mig så himla fånig!
Det var länge sen jag var så här lycklig om jag ens har vart d förrut.. Har nog aldrig vart så kär i någon förrut heller! Vi funkar riktigt bra ihop! Så chockad att man kan hitta rätt över lite mcdonaldsmat på en nattbuss! =)


Kommentarer
Postat av: Linda Sundberg

Åh vad gulligt!! Ni är så fina tillsammans!! Hoppas ni får många mysiga år tillsammans framöver. Kram Linda

2009-04-12 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0