Onsdag!!

Känns redan som en tung dag när man vaknar med världens huvudvärk! Ingen aning om varför men ska snart göra fruktsallad å d lär ju göra susen! Jag å H gick å la oss tidigt igår! Båda var sjukt trötta!

Kom iaf hem till slut! Å hann träffa H ca 5 minuter innan han åkte igen! Han köpte en ny spis igår eller ny å ny, Han köpte den via blocket! Å det tog bra mkt längre tid än vad jag trodde! Men snyggt blev d! Han ville vänta me middagen å laga den på den nya spisen så vi åt middag vid 21,30 igår! =) men spisen funka bra å är bra mkt snyggare än den andra! H är jätteglad! Men efter att man har vart hungrig länge så går det typ över iaf för mig.. så var inte alls hungrig när vi skulle äta!
H ser ju hur fint jag får hemma hos mig så då börjar det klia i fingrarna.. Så nu ska han byta ut kyl å frys å göra om köket =) Sötnosen!

Nu är iaf mitt klinkergolv lagt och jag är verkligen sååååå nöjd! Blev verkligen riktigt riktigt snyggt! TACK PAPPA Å STEFAN! Så himla skönt att man har så mkt kontakter som kan hjälpa en med det mesta! Får antagligen tillbaka min toalettdörr nu till helgen oxå! Mamma har ju lackat den vit och bytt ut handtagen! Sen är mina garderobsdörrar klara å ska lackas! Men lars (mammas chef) har väldigt mkt å göra just nu så får se när han hinner komma å sätta upp dem! Det är ingen brådska just nu, är glad så länge jag får garderobsdörrar! Kommer bli så himla snyggt!

Igår var även veterinären här å vaccinerade några av våra dagishundar! Det hela gick jättebra men Siri var asarg! Hon tycker verkligen inte om Mats å hon fick till riktiga ljud som jag aldrig har hört innan.. Å sen va hon grinig resten av dagen! Hon behöver bara höra hans röst så börjar hon morra/skälla/yla! =) Å d e svårt å inte skratta åt henne för hon ser så rolig ut å låter så roligt! Hon verkar iaf lite gladare idag så får hoppas att hon har kommit över "traumat" igår =P =)

Att jag fick jobba över igår var inte Helenas fel.. Hon fick in en trimkund som var mkt tovigare än vad hon trott å då tar det mkt mkt längre tid! Men igår ville jag bara hem! Det var alldelles för mkt på en gång igår så jag kände att jag inte orka va kvar! Jag ville hem å lägga mig framför tv med H å mysa! Nu blev det inte riktigt så iaf eftersom han köpt spis! Men jag va grymt trött å hungrig å då blir jag extremt grinig! =)

Ikväll är det tjejkväll med nachos! Å ikväll är vi hemma hos Helena =) Vilket känns riktigt skönt! 2 meter från min port samt att hon får all disk =P =) kan nog inte bli bättre! Jag har ju redan sett lägenheten men inte dem andra. Ska bli kul å se vad dem tycker! =) Jag är iaf grymt sugen på nachos idag! Ska bli grymt gott!

Nu kan jag även säga att vi har återigen fullt på dagis! =) efter sommaren så börjar några nya hundar å då har vi full styrka här vilket är 25 hundar! Vi har 2 hundar som slutar till vår semester å dem kommer vara saknade. Men deras ägare går i pension å då har ju inte dem någon användning av dagis!

Nu är det dags för lite fruktsallad! Dem flesta har kommit till dagis nu =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0