Måndag...

Är riktigt trött efter helgen! Har verkligen vart igång hela helgen och det känns! Nu är iaf det mesta klart! Har lite småstädning kvar sen så e hela lägenheten jättefin! Blir dessutom nachokväll hos mig på onsdag! Ska bli kul å få alla tjejer hem till mig! Det kommer kanske bli lite trångt men det ska nog gå bra!
Är iaf grymt nöjd och allt ser så bra ut! Pappa gjorde iordning i badrummet igår å d vart 10 ggr bättre än vad jag trodde!
Ska försöka ta lite bilder ikväll så kan jag lägga upp några här imorn eller i övermorgon.. Har inget internet hemma så får se när det blir!

Har haft en riktigt bra helg med H och mina föräldrar! TACK för all hjälp! Hade aldrig blivit klar utan all hjälp! H har verkligen hjälpt till med allt! Så himla underbar! Är väldigt lyckligt lottad som har en sån bra pojkvän!

Igår när vi va ute så stötte vi på den där tanten igen som hotade Siri med sina dubbar! Då tyckte hon inte om att Siri va lös även om jag höll i Siri å siri titta bara på mig! Hon skällde inte ens på tanten men tanten skrek på mig iaf! Så då vände jag på klacken å gick.
Igår träffa vi henne igen med 4 hundar (rally, amigo, meya och Siri) och hon va lika otrevlig då. Vi hade koll på alla hundar och dem satt jättesnällt runt oss å ändå stannar hon å gnäller på oss.. Denna gång så hade hon "bara" vikter på handlederna så hon kan smälla till lösspringande hundar! HELT SJUKT! Dessutom skrek hon stygg hund och det kändes som om hon rikta det mot Siri! Vet inte vad hon har emot Siri, kanske blandar hon ihop Siri med en pitbull.. Hon skulle inte vara den första. Får se om jag träffar henne igen då ska jag fan fråga...  Igår va iaf H me å han blev riktigt arg! Berätta ju om vårt första möte å då så va H lite mer på tantens sida men efter igår så fatta han va jag mena!
Fattar inte varför hon ska stanna å tjafsa för!

Jag å H sluta rätt tidigt me min lägenhet igår å tog en promenad i skogen med Siri! Riktigt mysigt å ett bra slut på dagen. Sen gick vi hem till honom å gjorde varma mackor å titta på Wipeout! Jag höll på dö av skratt bara av reklamen! Va lite trött! Tog sen ett varmt bad å sen somna båda två riktigt snabbt! Tar verkligen på krafterna å flytta! Vi behövde en myskväll efter 2 långa dagar!

Måste förbi IKEA en snabbis idag igen! Glömde köpa duschdraperi å jag kan inte duscha hemma just nu! =)
Funderar på att även gå hem å hämta det sista på söderhöjden... har massa kläder kvar där! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0