Långpromenad!

Jag, H och Siri tog en riktig långpromenad idag på ca 2 timmar och det var så himla mysigt! Det var lite kallt när det blåste men annars var det supermysigt!

Här är lite bilder:








Tog även lite bilder på mina favoriter imorse när vi låg å mös i sängen =)




Siri ligger nu och sover stenhårt å jag ska plugga lite innan vi ska hem till H å äta middag! Sen blir det mys med Robinson och filmen Benjamin Button!
Imorn blir det mopsträff + plugg! Jag å H firar även 6 månader som tillsammans imorn men tror tyvärr inte att vi kommer träffas så mkt imorn... Kommer vara så upptagen med pluggandet eftersom provet är på måndag =( men det kommer fler tillfällen =)

Nä nu ska jag sluta lata mig! =)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0