Lång helg!

Några timmar kvar på jobbet å sen e d dags för 4 dagars ledighet! Längtar massar å d ska bli så skönt! Har massa pluggande å göra men d ska jag nog hinna med! Kommer nog ha en riktigt lugn dag på jobbet idag, många som är lediga så kan nog plugga lite på jobbet oxå.. men glömde nog mkt hemma..
Ska upp till söderhöjden idag och hämta det allra sista.. Vill ha ett påskris hemma men har glömt vasen på Söderhöjden! Så får gå å hämta den idag!

Nachokvällen igår va riktigt mysig! H hade ju brännt ut några avsnitt av Greys till oss men tyvärr måste det har blivit fel vid bränningen för vi fick se ca 15 minuter på avsnittet innan d tog slut.. så nu vart det lite spännande till nästa vecka. Blev en rätt tidigt kväll igår eftersom dem flesta av oss börjar tidigt idag!
I natt var första natten som jag sov utan å vakna så känner mig iaf lite piggare idag! Idag åker även Amigo hem så då har jag bara Siri hemma.. Hon tycker det är så skönt å va ensam hund =) å hon älskar nya lägenheten..

Igår skulle det komma förbi en tant å köpa min fåtölj. Vi sa halv 5 men hon va 1 timme sen... å när hon kom så sa hon bara nej den här vill jag inte ha! Hur skumt som helst... jag har ju satt ut bilder så vet inte vad hon trott.. Dessutom kommer hon själv me 2 kryckor och haltade sig fram och va runt 80 år gammal... Vet inte riktigt hur hon hade tänkt om hon velat haft den... hon hade ju verkligen inte kunnat lyfta den eller så.. Har fått ett till mail om fåtöljen men då ville han att jag skulle leverera den för 100 kr till.. har ju ingen bil eller så och sen känner jag inte att jag orka med det... så får se om det är någon mer som hör av sig! Hoppas på d...

Allt är så bra mellan mig å H just nu! Han har verkligen skärpt till sig och det känns så himla bra mellan oss.. Han va å klippte sig igår så nu är han korthårig! Blev riktigt bra även om det är ovant! =)

Nu har nästan alla hundar kommit så nu ska jag börja fixa lite!

Dagens låt: Älskar denna låt och har den på repeat på IPOD:en just nu =)





Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0