Lägenheten!

Lägenheten va så fin som jag kom ihåg så det känns jättebra! Kommer verkligen trivas bra där! Flyttade dit alla mina grejer igår förutom dem stora möblerna som säng och så =) Jag å H slet loss alla fula listor som va runt hela lägenheten så nu kommer d bli riktigt fint! Ska dit idag å göra grundjobbet så jag kan måla lite dörrkarmar och så imorn!
Ska tapetsera i hallen har vi kommit fram till å jag hoppas det kommer gå bra! Varken jag eller mamma har tapetserat förrut =) Men det låter ju rätt lätt så det borde inte vara några problem.. =)
Ska även hämta min snygga soffa idag! Bara hoppas den e lika snygg som hon säger!
Nu har jag även fixat me adressändring så snart får jag all post till min lägenhet oxå! SKÖNT!

Nu e d dags för alla hundar å få lunch!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad spännande med lägenheten!! Fick nyss ditt flyttkort :) Nu väntar jag spänt på att få komma och hälsa på. Kramar

2009-04-01 @ 12:12:38
URL: http://ulrikachu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0