Kallhälls bo!

Så nu har jag flyttat till Kallhäll å d känns jättebra! Jag å H sov här i natt å d gick bra... Tar nog ett tag innan man vänjer sig, allt e så nytt!
Igår spenderade vi hela dagen till å tapetsera min hall! Det blir riktigt snyggt å jag e så nöjd. Det var mest mamma å H som skötte tapetseringen och jag var mer deras assistent! =) Ser iaf riktigt bra ut!
Dessutom hämtades spisen igår och den ser verklgien helt ny ut! Hoppas på att Timo har tid idag så han kan installera den!
Idag kommer pappa förbi å ska fixa lampa å badrumsspegel! Kommer bli så snyggt!
Jag å H ska åka till IKEA å köpa lite småsaker snart! Behöver en bokhylla så jag kan börja packa om mkt av mina kartonger.. Har iofs redan hunnit packa upp 3 st och har bara 3 kvar! Är riktigt glad över att jag får plats me min säng + soffa utan att det ser dumt ut!
Anna va över igår å snacka lite å titta! Alltid kul med lite sällskap men både jag å H va helt slut efter en riktigt lång dag!
Siri verkar lugn å nöjd nu när hon har fått hit sin säng! Hon va oxå helt slut igår! Kom massa folk hela tiden med grejer och hon va ju tvungen till att hålla koll! Så hon däcka vid 19 igår å jag har knappt sett henne sen dess.. Tog henne på en liten kissrunda å titta på ankorna idag men man märker att hon e lite trött! Sötaste!

Jag hade dessutom mer saker än vad jag trodde! Fyllde H's bil igår å ändå fick vi inte me oss allt! Vi glömde bland annat Siri's mat! Men som tur är så bor ju han så nära så jag å Siri fick gå dit imorse å äta frukost! Det man inte har i huvet har man i benen eller vad det heter =)

Nu ska jag fixa lite så att pappa kommer in i badrummet sen! Å sen blir d dags för IKEA!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0