Glad påsk!

Dagen började riktigt bra med en sovmorgon! Hur skönt som helst efter en vecka med lite sömn! kommer nog kunna sova igen massa nu i helgen. Så himla skönt med långhelg!
Har hunnit med 2 långpromenader med Siri å nu är hon riktit trött! Hon har inte ens fått middag även om kl snart är 17 men hon har sovit så hårt så har inte velat störa henne =)
Sofie J kom förbi för att se lägenheten sen tog vi en långis längst vattnet! Riktigt mysigt! Å hon gillade lägenheten.
Har även pluggat hela dagen å har hunnit med massa! Känns jättebra å nu har jag gett upp för dagen! Tänkte att jag tar en skiva per dag!

Min lillebror Roin + sambo är på väg över! Dem är nyfikna på hur det har blivit härhemma.. Robin har bara sett denna lägenhet tom!

Så nu kom H över så nu ska jag umgås lite me honom. Blir nog en lugn hemmakväll idag.. H renoverar det sista i sitt bardum så jag ska hjälpa honom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0