Förvirrad!

Så igår köpte jag nytt golv till köket och hallen.., Vart mörkgrått/svart klinker golv å jag tror att det kommer bli riktigt snyggt! Kommer nog ta några veckor innan Stefan får tid till å lägga det men det gör inget! Jag har ingen brådska.

Jakten på beslag fortsätter... Killen som bodde i min lägenhet innan har slängt beslagen till garderoben. Det är väldigt gamla dörrar och speciella beslag och än så länge har vi inte hittat dem någonstans. Tyvärr så är dörrarna och garderoben lite speciella så det funkar inte med några andra beslag! Så får se om vi hittar något annars blir det till att sätta upp ett draperi eller så till jag får råd å byta ut garderoberna!

Har just nu inget internet hemma eller tv men det gör inte så mkt eftersom jag fixar så mkt i min lägenhet så mkt så jag har ändå inte tid.. Men d kändes lite skumt imorse.. Har knappt sovit alls denna natt så gick upp tidigt imorse för jag orka inte ligga i sängen.. å då fanns det bara nyheterna att kolla på och kan ju säga att man tröttnar efter 2 timmar när nyheterna går typ varje kvart =)

H sov hos oss igår men åkte hem vid halv 2 i natt.. vet inte varför å han har inte hört av sig alls idag.... han sa nåt om att han inte kunde sova... får se om han hör sig idag! Kan ju iaf säga att det gjorde mig extremt lessen igår iaf å min aptit idag är som bortblåst.. har fått i mig lite godis men mår bara illa..

Ska förbi lägenheten å måla alla lister en andra gång! Sen blir det en lugn hemmakväll.. Kan ju behövas efter denna natt! Imorn blir det till att börja tapetsera å kanske hämta min nya fina spis! =)

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch... Behöver verkligen energin idag då jag ska gå promenader, måla och städa!
Flytten till Kallhäll sker nog på söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0