Bilder från pickniken

Som sagt så hade jag å Anna picknik vid Lötsjön igår.. Vi gick till SUbway å köpte varsin macka å sen satt vi oss på en filt i solen å åt! Riktigt mysigt! Å Siri var minst sagt populär som alltid =)
Här kommer lite bilder:








Efter pickniken gick vi hem till Anna och hon har fått det riktigt hemtrevligt nu! Hon har en riktigt mysig lägenhet och jag förstår att hon trivs!
Skönt för mig å Siri å ta en paus i pluggandet.. Har fått rätt mkt gjort så lite stolt är jag över mig själv! =)
H bjöd på 3-rätters middag igår så jag hamna i matkoma å somna rätt tidigt! Va fortfarnade mätt imorse när jag vakna =) Blev iaf toastskagen till förrätt, lövbiff med potatiskroketter till varmrätt samt blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt! Riktigt gott! Vi träffade Helena å tommy när vi gick ut på kvällskissen å jag har inte träffat tommy på typ 1 år så d va kul!

Idag har jag pluggat lite, vart på bauhaus, tagit en långis med Siri.. Nu ska jag ta en paus i pluggandet å ta en promenad i skogen med Helena å Meya.. H är å spelar  biljard med sin bror för å låta mig plugga =)
Känns lite halvskumt å börja jobba imorn! Har vart ledig så länge nu =)
Efter promenaden blir det mer pluggande å sen mys me H som vanligt =)
Känns som om jag kommer ta en bloggpaus nu! Har inte riktigt tid för bloggen å känner att jag bara skriver massa onödigt iaf! Är så där äckligt lycklig just nu så jag känner mig grymt fånig så har inte så mkt å säga egentligen =)

Hoppas ni har haft en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0