Ballongmops!

Siri råkade få i sig lite av Lennox mat idag! Han är ju schäfer så han har rätt mkt i sin skål så vet inte exakt hur mkt hon har fått i sig men gissar på ca 2 dl! Så nu ser hon ut som en ballong å är väldigt spänd runt magen! Synd att jag inte har kameran me mig! Hon verkar inte må jättedåligt men man märker ju att hon inte e på topp! Hon lär ju vara grymt mätt! Synd att dem inte kopplar varför dem mår som dem mår. =)

Så idag hämtar jag min soffa..Eller det blir pappa + hans kompis som åker å hämtar den så åker jag å mamma å tittar på tapeter å lite så! E så nyfiken på soffan samt tapeterna! Kollade på rustas hemsida å dem har ju självklart sluta sälja den tapet jag vill ha. Fattar inte hur jag lyckas.. va ju samma sak me soffan som jag lyckades hitta på blocket som tur va! Men det är nog svårt å hitta tapeter på blocket =P =) Så får se om dem råkar ha kvar några rullar eller om vi kan hitta någon annan snygg! =)

Nu ska jag göra lite middag!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0