1 vecka!

Nu har jag haft nycklarna till min lägenhet en vecka och det är helt sjukt hur mkt jag har hunnit! Det har blivit så himla fint hemma å jag trivs så himla bra med allt. Har lagt ut fåtöljen på blocket och än så länge är det bara en person som har hört av sig om adress så får se om hon vill ha den eller inte.. Hoppas hoppas!
Nästa vecka får jag nytt golv i kök å hallen! Kommer bli supersnyggt!

Mötte upp H igår efter jobbet så tog vi en långis med hundarna! Va riktigt mysigt så vi gör om samma sak idag! Vi åkte runt massa igår å köpte småsaker så det blev en sen middag! Va riktigt trött å är fortfarande! Känner att jag typ somnar stående... äter lite socker nu får se om det hjälper!
Längtar iaf jättemkt tills att jag blir 4 dagar ledigt! Ska bli riktigt skönt! Måste verkligen ta tag i mitt pluggande eftersom jag skriver provet om mindre än 2 veckor.. jag har verkligen inte ork eller motivation alls! Men i helgen måste jag! H jobbar så då får jag lite dötid som jag kan plugga på!

Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0