Uttråkad!

Så idag är första dagen som jag e hemma å tar hand om Siri... Är lite smått uttråkad men jag tror det är mycket bara för att jag känner att jag inte kan lämna lägenheten eller henne.. behöver egentligen ingenting men ändå... Känns bara "instängt" eller hur man nu ska förklara..

Siri mår iaf hur bra som helst å är precis som vanligt... vilket e lite jobbigt för jag vill att hon ska ta det lugnt vilket hon iofs gör oxå... men hon är verkligen uttråkad! vilket jag iofs oxå börjar bli!! Så fort jag rör på mig så springer Siri in i köket å vill ha lunch så jag har suttit still för att hon ska ligga still.. Tycker iaf det går rätt bra att ta bort lunchen =)
Siri har knappt tratten på sig, bara på nätterna när hon sover eller när jag inte har 100% koll.. Hon har knappt tittat på såret men tror det kan komma mer när det börjar läka mer å börjar klia.. Tycker iaf att hon är världens duktigaste =)

Får se vad som händer ikväll.. är helt ensam hemma just nu,,, H är i enköping å byter till vinterdäck (äntligen!) å sen ska han antagligen ut me jobbet ikväll... har ingen aning om vad tjejerna har för planer... känner iaf inte för att sitta härhemma men d e d jag kommer göra nu i 10 dgr!

Nu ska jag nog ta ett varmt bad innan d e dags att ta ut hundarna igen!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0