Underbar å älskad av alla!

Har vart asdålig på å plugga idag... har verkligen inte haft någon motivation alls så det har inte blivit mkt gjort alls.. men jag hinnar ju plugga lite på jobbet! Följde me Anna å handla mat istället å sen bestämde jag mig för att se filmen "Underbar å älskad av alla". Har ju läst boken å har länge velat se filmen.. men filmen va nog d segaste å tråkigaste jag har sett! Fick 2 filmer av Blixtvik för att jag gjort en enkät åt dem så jag förlorade inga pengar på det hela men ändå.. har inte ens sett klart filmen... kommer nog antagligen inte göra d heller =)

Nu väntar jag på att H ska hämta upp mig å sen blir d mys hemma hos honom!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0