Torsdag...

Har suttit me denna design hela morronen men d e svårt å sluta när man väl har börjat.. men nu måste jag säga att jag e riktigt nöjd! Fick in bilden som jag ville ha till slut å äntligen kan jag ha en egen header! Det är vissa småsaker som jag inte fattar hur jag ska ändra... men jag kanske kommer på d hela till slut.. d märker vi.

Idag är det torsdag å relativt lugnt på dagis. Riktigt skönt väder ute så det är skönt å va ute å gå! Gillar när det är lite kyligt och solen skiner... Då är det mysigt med vinter, d gäller bara att klä på sig rätt!

Idag ska jag börja packa till Skövde å sen plugga. Måste bara komma på vad jag ska ha på mig på lördag när vi ska ut... Kommer sluta med att jag kommer ta me mig alldelles för mkt! Men d kanske e lika bra! Kul ska d bli iaf, satt å prata me Sofie igår å längtar massa nu!
Kom även på att d bara är 2 veckor kvar till mitt prov nu så d e nog dags att börja plugga! Vet bara inte hur jag ska hinna, prioriterar hela tiden annat :D ska försöka plugga på tågresan i helgen... å sen ska jag passa på ikväll å imorn kväll när H ändå jobbar! Hoppas verkligen att jag klarar mig denna gång! Skulle va jätteskönt!

Nu e d dags för mig å klä på mig å ta en till promenad!



ps måste säga att jag e så nöjd me denna blogg!! Tar inte ens 30 sekunder å lägga upp en bild =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt:D detsamma:D

2008-11-06 @ 18:18:22
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0