Tomt utan Siri..

Så nu har jag lämnat ifrån mig Siri å d känns jättetomt.. Jag hoppas verkligen att allt går bra så hon slipper vara kvar över natten.. dem hade bara antagit att jag ville lämna henne över natten men aldrig!! Så hoppas på att allt går bra så jag får hämta henne ikväll.. kommer få hämta henne precis innan stängning då... men hellre d än att hon ska sova borta..

Hon är så snäll min lilla tjej men hon såg lite lessen ut när vi båda gick.. första gången hon blir bortlämnad till någon hon inte känner.. usch vad man e blödig =) hahah

Nu ska jag sysselsätta mig me å städa lite på jobbet tror jag.. har lite svårt att sitta still.. sen blir d middag me mamma å pappa för att fördriva tiden... hade ju trott att jag skulle få hämta henne rätt tidigt så boka in en middag me föräldrarna =) men nu får dem stå ut me mig några fler timmar istället =)

Saknar H massa men d e nog mest för att d händer så mkt nu.. men imorn ska vi träffas å då blir d mkt mys! =)

Ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0