Tillägg på hunddagis

Kom precis in från min första promenad idag! Jag hade 6 hundar i blandade storlekar bl.a. labrador. flatte, bordercollie och en mops. Ingen jaga fåglar eller gjorde utfall mot dem 3 hundar vi träffa! Den ena hundägaren som hade en svart liten hund gick å prata i telefon (!) samtidigt som hon mötte en annan ägare med labrador. Labradoren gjorde utfalll medans hon med svarta hunden bara gick förbi FASTÄN hon prata i telefon!  Den svarta hunden brydde sig inte alls om labradoren!

Tyckte d va riktigt komiskt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Huddagiskomik på hög nivå! ;)

Did I get it?

No...

Hehe

2008-11-21 @ 15:55:28
URL: http://www.metrobloggen.se/05
Postat av: LillAnnie

jag sa bara min åsikt o vad jag hört. påstår inte att jag är expert. DU HAR SÄKERT RÄTT, FÖRLÅT!

jag tycker vi droppar det här snacket nu alright?

e inte irriterad alls, men vill gärna att ingen ska tro att har något emot hunddagis. för min hund går själv på hunddagis o tycker det är asbra att det finns!





2008-11-21 @ 22:51:27
URL: http://metrobloggen.se/lillannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0