Så...

nu börjar jag bli rätt nöjd med designen... mkt rosa men d tycker jag om! Har även fått anna å skaffa en blogg nu så gå in å läs hennes blogg www.akrohn.blogg.se så kan ni läsa om min bästa kompis och rumskompis!

Är grymt hungrig å sugen på nachos.. Tänker inte äta något innan för å orka äta hur mkt nachos som helst! GOTT!

Dagen på jobbet idag gick riktigt snabbt även om vi bara hade 2 grupper.. Kändes som om klockan gick i slow motion men sen helt plötsligt va kl 16... Vi hade vår praktikant å hennes dotter hos oss idag, och det gick riktigt bra. Tog även en grupp me 10 hundar idag å d va riktigt länge sen men d gick hur bra som helst.. Våra dagishundar är så himla snälla!

Har fått lite ny inspiration / bloggglädje nu med denna nya blogg.. kan hända att jag uppdaterar oftare nu...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0