Så va d provdags IGEN!

Så idag skrivs mitt ekonomiprov igen.. hoppas verkligen att jag klarar det denna gång men har pluggat som en tok så d borde nog gå.. Bytte skift me Helena eftersom jag ska va i stan kl 9, Ellie hjälper till på jobbet idag!
Siri va mindre glad över att behöva gå till jobbet redan 6.20... men hon va tungen.... då hann jag gå igenom det som jag tycker är lite svårt inför provet... så håll tummarna för mig idag!

Igår vart det lite pluggande gjort.. H kom förbi strax innan 19 å så åkte vi å köpte grekiskt till middag.. Hur gott som helst.. Vi skulle egentligen lagat middag ihop men det vart så sent.... å jag höll på att dö av hunger =)

Siri's uppfödare hörde av sig igår.. Hon ville att vi skulle träffas i helgen å fixa alla papper! Hoppas verkligen att d blir av... Har inte vågat hoppats på för mkt innan alla papper är skrivna... Har vart så nära en gång förrut å då ändra hon sig... Tror inte hon kommer ändra sig denna gång pga tumören... Tror hon börjar inse att Siri kanske inte är det bästa avelsmaterialet, eller jag hoppas iaf att hon inser det.. Mamma å pappa är bortresta denna helg så dem kan inte följa med dit.. Blir Helena som får följa med.. Behöver både stöd å vittnen när jag går dit! Kommer bli grymt tungt å jobbigt... men efter detta så behöver jag aldrig mer ha kontakt me henne!



Tänk om hon äntligen blir MIN! Helt å hållet MIN! Vem skulle inte bli glad för denna sötnos? =)

Nu ska jag göra mig iordning så jag kan gå å göra provet!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0