Så va d måndag igen..

Helgerna går alldelles för fort! Men denna helg har jag iaf haft chansen till att verkligen sova ut! Så himla skönt.. hur ofta får man chansen till att sova 10-11 timmar en natt?? =) å speciellt när man sover tillsammans med nån man verkligen tycker om! =) MYS!

Inte jättemysigt att gå till jobbet ímorse när det är typ snöstorm ute! Siri ville verkligen inte gå även om hon hade sin musse pigg tröja =) På torsdag kommer hon opereras så hon kommer nog tycka om att bara ta korta kissrunder dem närmaste veckorna =) Hon gillar verkligen inte när det snöar ute!
Är lite nervös inför operationen men vet att det kommer gå bra! Hon går ju till Albano och dem är riktigt duktiga! Dem kan mops så d känns skönt! Men lite läskigt är det...

Hoppas på att få träffa H idag... Men vi får se.. Han har fortfarande sommardäck på bilen (!!) så han kanske skulle fixa det ikväll... Han måste åka ut till enköping å göra det så då kanske han inte hinner träffa mig! Men d e viktigare att få på vinterdäcken nu i detta väder än å pussa på mig! Vi kan ju alltid träffas imorn annars! =)

Gårdagen gick åt till kortspel å fruktsallad! Riktigt kul å gott... sista spelet gick lite väl segt, jag som inte har så mkt tålamod =)



Nu ska jag gosa lite me hundarna innan det är dags för å gå ut på promenad!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit! Har ni fått så mycket snö!!!

2008-11-24 @ 20:33:04
URL: http://www.metrobloggen.se/05
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg!!! Ja, visst går helgerna alldeles för fort... Ha en bra dag! / Johanna

2008-11-24 @ 21:48:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0