Så trött så trött!

Har haft ont i huvet hela dagen idag å e så himla trött.. har ca 4 timmar kvar på jobbet sen så blir det hem å duscha siri inför imorn... Har grymt ont i handen idag så kan inte ens skriva på datan... skriver detta med en hand emellanåt =) haha snacka om i-landsproblem!
Fullt upp på jobbet idag igen å jag längtar bara mer å mer till helgen... vill bara sova!! Å jag kommer ju inte kunna göra så mkt när siri e nyopererad så det kommer bli en riktigt lugnt helg!!! =) SKÖNT!

Är ganska nervös inför imorn även om jag vet att d kommer gå bra! Å jag vet att jag gör rätt som kastrerar Siri.. Hon mår inte bra av att löpa.... Men d e ändå jobbigt! Jobbigast e nog mest att jag lämnar bort henne.... själva operationen e jag inte orolig för, dem vet vad dem gör! Men att Siri ska sitta där ensam å lessen utan mams.. Hon e ju en sån mamma gris.. Hon tycker inte om att vara utan mig... men d e bara några timmar å bara en gång! Snacka om att man har en bortskämd hund =)

Nu ska jag koppla min grupp å ta en till promenad i snön.. Riktigt bra benträning för oss att gå i snön hela dagarna =)

ha d bra!


Kommentarer
Postat av: Lisi

Hej! Tänkte bara höra om du vet hur mycket det kommer att kosta att sterilisera Siri?

Funderar på att göra det på min hund också, men har för mig att det är ganska dyrt?

kram/Lisi

2008-11-27 @ 11:48:25
URL: http://stoltnyblivenmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0