Så trött...

Natten gick faktiskt helt okej även om jag knappt sovit.. Har haft koll på Siri hela natten å har inte kunnat slappna av helt.. så har mest legat å vilat i natt.. känner mig lite som en zombie nu... Känns iaf riktit skönt å ha det gjort nu!
Hon fick stygn som försvinner av sig själv så behöver inte åka å ta bort stygnen vilket känns jätteskönt...  Kommer bli en slapp kväll idag... Hoppas på att H kommer över iaf! Kommer ha fullt me hundar oxå men d ska nog gå bra.... Siri å jag kommer nog mest ligga å mysa i sängen iaf! Hon verkar inte ha speciellt ont vilket känns skönt.. Iofs så går hon på smärtstillande men ändå... Dessutom bryr hon sig knappt om tratten.. tror det kan bli mer problem me tratten ikväll eftersom igår va hon riktigt trött efter sövningen.. Hon är iaf grymt söt i sin tratt å hennes sår ser riktigt fint ut.. funderar på att försöka hitta någon som kanske kan passa henne måndag och tisdag nästa vecka?? Om det är någon som känner sig manad så säg till =)

Detta inlägg blev riktigt skumt men om man bara sovit 1,5 timme i natt så e inte hjärnan 100 % med =)



Nu ska jag mysa lite i soffan innan d e dags för promenad! Är rätt lugnt på jobbet idag men måste städa iaf!
Hoppas på att få sluta tidigare iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0