Rastlös...

Sitter å e lite smått uttråkad på jobbet.. Helena har trimkund idag så hon står i bak å klipper pudel... Så här sitter jag själv med massa hundar.. tur att man kan slösurfa lite för att fördriva tiden men d känns ändå som om tiden står still... tror att d e mkt för att jag vill att morgondagen redan ska va över... vill att siri ska ha tagit bort livmoder å sen att det läker direkt... vet ju att det inte går men förhoppningsvis läker det fint iaf... men jag kommer va så mkt lugnare efter operationen å när Siri har kommit hem igen... just nu känner jag att jag e grymt rastlös...
Undra om Siri märker att hon får extra mkt pussar idag å massa mys hela tiden =) Hittade denna bild på mig å Siri från i somras på mopsträff.. D e Sir doglas matte som tagit bilden =)



Tack Sofie W för att du hjälper oss imorn =) Det betyder massa!! TACK!
Skönt att man har så bra kompisar som alltid ställer upp när vi behöver hjälp! Jag försöker hjälpa er så mkt som jag kan tillbaka, bara säga till om ni behöver hjälp!

Ikväll blir det nachos å jag e så himla sugen på guacamole.. senaste veckorna har jag haft sådana "cravings" när det gäller guacamole... är så himla gott.. tror till och med att helena köpte 4 avokados till ikväll.. vi är bara 2 st som ska äta guacamole =) Så ikväll lär jag iaf kunna äta det tills jag verkligen tröttnar =)

Nu ska jag ta tag i disken å städningen som behövs göras... synd bara att d e så himla tråkigt.. men vi har hundkurs här ikväll å det är det lite roligare om det är någorlunda rent =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Tja du kan ju alltid komma hit och tvätta lite ;) hehe.. det är klart jag hjälper till, bara roligt :D

2008-11-26 @ 20:42:26
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0