Perfekt helg

Har haft fullt upp hela helgen å haft massa massa mys med H! En perfekt helg helt enkelt! Igår gick jag upp rätt tidigt å plugga så jag skulle kunna umgås massa me H! Gick rätt bra å jag har inte alls mkt var nu!

Sen följde jag å Siri me H å spela lite freesbee golf! Va faktiskt riktigt kul å mysigt! H's brorsa å hans ena kompis var oxå me så nu har jag träffat flera av hans familj! Än så länge är alla riktigt trevliga! Kompisen hade även med sig sin rottweiler å d funka jättebra med Siri! Siri fick springa lös hela tiden å va bra trött när vi kom hem! Det var riktigt skönt väder men riktigt geggigt å blöt så man va lite lerig när man kom hem igen! Sen vart d bara en slappkväll med pizza å film! Riktigt mys! Igår va även första gången som H sov över! Han har lite sömnproblem så han kan inte sova borta! Men i natt valde han att stanna å jag var verkligen så glad! Han visar verkligen hela tiden hur mkt han tycker om mig å hur mkt jag betyder! Är verkligen inte van att bli så bortskämd som jag blir men d känns riktigt bra! Om möjligt så tycker jag bara om honom mer å mer...

Nu på morronen så tog vi en sovmorgon.. gick upp strax innan halv 12 =) iofs inte jag.. jag va uppe vid 8 å gick me Siri men gick sen å la mig igen.. somna om direkt... sover verkligen så mkt bättre tillammans med H än själv! Så är lite seg i huvet nu.... men ska få d sista pluggandet klart!

H åkte precis hem så jag kan plugga, han hade oxå lite å göra! Får se om vi träffas ikväll!

Usch! Har fortfarande massa cravings på allt som är onyttigt! Typ mcdonalds, max, sibylla, pizza ALLT! å då har jag ändå ätit kebab å salladsrulle dem senaste dagarna!

Aja dags å plugga lite!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0