helgen!

Har verkligen haft en jätterolig helg nere i Skövde... Skövde var mkt större än vad jag trott å mkt mer människor! Men d e ju en studentstad! Sofie har en jättemysig lägenhet som verkligen var perfekt för henne! Hon hade verkligen nära till allt och flera kompisar bodde i samma hus!
Alla som jag träffa nere i Skövde va riktigt trevliga å så himla roliga.. Har faktiskt kramp i mina kinder för att jag skrattat så mkt!

Jag kom ju dit i lördagsmorse å då tog vi ett varv runt stan å en fika me Malin på rådhuscafe't... kändes som om halva Skövde va där inne då men vi lyckades få sittplats iaf!
Sen åt vi middag me Johan å Danne på Voda... Vart riktigt god sushi! Sen vart d förfest å sen ut på Bogrens(den lokala krogen)... Hade verkligen askul även om jag fick kraftig urinvägsinfektion... Men som tur va så försvann den lika snabbt som den kom! Men tog d rätt lugnt iaf! Men dansa massa å skratta ännu mer! Kom i säng vid halv 5....
Dagen efter gick vi upp vid 12 å tog en liten promenad... Alltid skönt me en promenad dagen efter även om jag tog d lugnt! Sen vart d lunch me killarna på en kinarestaurang å sen pannkakor hemma hos Malin innan jag åkte hem vid 18.30. Tågresan hem kändes riktigt lång å d va verkligen kaos på tåget! Jättemycket folk som hade bokat STÅplats så d va folk verkligen överallt så lite svårt å plugga men men... har ju lite mer än 1 vecka på mig så d e lugnt!

TACK SOFIE för en jätterolig helg!!! Kommer absolut komma tillbaka!! Men snart kommer du ju hem oxå!! Kul å veta hur bra du har d där nere!

Så va d måndag igen å jag sitter på jobbet med huvudvärk... har ingen aning om varför men kanske sov lite liite i natt.. Åkte direkt hem till H från tåget... å vi har ju inte setts sen i lördags morse så vi hade en del å prata om! Känns iaf skönt att man har vart saknad när man har vart borta!

Fick även träffa min Siri igen! Hon vart riktigt överlycklig! Min mamma ville inte lämna tillbaka henne imorse men jag vill ha tillbaka min hund! Har saknat henne massa!

Bilder från helgen kommer när jag fått dem av Sofie! Tog inte så mkt kort men en del roliga iaf!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0