Hata SL!

Jag är så himla glad att jag inte pendlar varje dag... I natt sov jag hos H vilket gör att jag måste ta tåget till jobbet... vilket absolut inte gör någonting eftersom det är bara 1 station.. Imorse satt jag å Siri å vänta 25 minuter på tåget!!! Siri frös som bara den å jag försökte värma henne så mkt som möjligt.. Kallhäll station är bra liten så vi fick inte plats inomhus. Ok att tågen kan vara sena men jag bli irriterad på den dåliga informationen... När tåget var 13 minuter sent då passar dem på att säga att tåget e inställt... dem kunde ju ha sagt d lite tidigare så jag kunde ha tagit bussen eller så istället... Tur att jag bara åker tåg någon gång i veckan...

H bjöd på middag igår vilket va riktigt gott.. Vart även massa godis å filmen Da Vinci Koden... fick även honom å ladda hem filmen Mamma Mia så får se när vi ser den =) Passar på å sova hos honom mkt nu innan operationen för sen kommer inte jag kunna sova där på 2 veckor typ... Han kom å hämta mig igår även fast han har sommardäck på bilen... men d gick bra.. han körde riktigt lugnt så det gick bra! Tog bra lång tid bara men hellre det än att vi krockar... han ska förbi verkstan idag å iaf få bort låsbultarna! Så snart kommer nog vinterdäcken på! =) så slipper jag vara så orolig för honom!

Ikväll blir det nog dans... måste bara hinna hem å hämta mina träningkläder... men d ska jag nog hinna...

Nu e d dags för min första promenad för idag! Helena har trimning idag så blir mkt promenader för mig idag men d e bara bra.. kan behöva gå bort godiset jag åt igår! Det enda jobbiga e att dem typ inte plogar några gångvägar... så igår fick vi pulsa i snö typ hela dagen... d e bra tungt! men bra träning oxå antar jag!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

SL i ett nötskal!

2008-11-25 @ 18:03:49
URL: http://www.metrobloggen.se/05
Postat av: Ellie

D e bra Terre, man ska tänka positivt =)

2008-11-25 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0