Gårdagen...

Hela gårdagen igår kändes bara skum! Gick iaf bra å lämna ut Selma, det var deras dotters pojkvän som hämta.. Familjen är nog fortfarande i stor chock efter gårdagen. Jag är redan nervös inför öppningen på måndag då jag ska få träffa matte! Kommer kännas skumt även om vi inte nämner att husse gått bort! Ska försöka å bara va som vanligt iaf!

Fick även lite glada nyheter igår! Siri e nu äntligen min! Kommer få kastrera henne, Bibi har nu tröttnat på mitt tjat =) men hon måste förstå lite hur jag känner oxå.. vill inte ha en hund som mår dåligt varje gång hon löper! Så nu kan jag boka in kastraktion! Men vill att hon ska fixa alla papper å så först.. Kommer inte våga kastrera henne innan jag har alla papper på att hon verkligen e min! Kommer bli grymt jobbigt å behöva gå dit å träffa uppfödaren för hon är grymt arg nu! Men sen behöver jag aldrig mer ta kontakt me henne eller träffa henne igen så d ska nog gå bra! Tar me mig mamma som stöd! Tanten e opålitlig så lika bra å ta me sig mamma!

Hela dagen igår va så himla skum så kändes riktigt skönt å åka hem till H å prata av sig... Under tiden vi vart tillsammans så har 2 dödsfall inträffat! Stackarn får trösta å lyssna på mig mkt! Men jag e så glad att jag har honom!

Helena å Josefin tog nu alla hundar på en promenad så jag kan börja städa lite! Ska bara ta ut Lisa en snabbis först så hon inte gör nåt inne medans jag dammsuger!

Det är Josefins sista dag här idag vilket e lite tråkigt! Det har vart riktigt kul å ha henne här! Hon har vart jätteduktig å trevlig! Men hon får komma å hälsa på.
Vi kommer iaf äta på Emils idag å sen har Josefin bakat! Så mkt gott blir d idag!

Nä dags å börja göra lite nytta!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis, vad skönt att din guldklimp äntligen är DIN! Vad fick henne att ge upp? Får du betala något?

2008-11-16 @ 23:21:59
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0